13 Temmuz 2014 Pazar

Bugün doğum günüm



İnsanlar sanıyorum asırlardır her doğum gününde mutlu olmak için  birşeyler yapmaya çalışmışlar.O anı her yıl bir kutlama havasında geçirmek, en azından bir pasta kesmek, eş-dostla birlikte olmak vs.. Hala da oyle ..Osho'nun bahsettıgı gibi ölüme yaklaşan insanlar bu durumu unutmak için ,bu anı kutlamaya çeviriyorlar.Biraz düşününce ağır ama aslında gerçeğin ta kendisi değil mi? Ben de hep öyle yaptım yapmaya da devam ediceğim belki ..Ne var ki bu sene birşeyleri daha farklı hissediyorum . Kiminiz buna belki 'olgunluk' der illa kavramlaştırmak isteyenler için  hadi öyle diyelim :) Ben bugün   hayata gelmeme neden olan annem ve babamı daha derinden şefkatle ,sevgiyle kucaklarken yaşamın her anında varoluşumu kutluyorum.. Bunu bugün evrene gonderdiğim her nefese şükranlarımı,sevinci mi de katarak geri yolluyorum bana armağan edene..Gördügümüz her çicek bir hediye degıl mı? Her ağaç her kuş evrenin  bizim için yarattıgı bir şölen değil mi? Hayatımızda olan her insan anne -baba, eş-dost bizim için  yaratılmamış mı?  Yılda bir kere bu yaşamda olduğumu kutlayacağıma her anını neden bir kutlamaya dönüştürmeyeyim. Yaşadığım her an zaten başlı başına bir kutlamayı haketmiyor mu? Hayatımda olan herkese teşekkür ediyorum ; olmayanlara; geçip gidenlere de bana öğrettıkleri için teşekkür ediyorum . Henuz ömrün yarı yaşına gelmedim; Dante gibi ortasında değilim ömrün..Zaten gelsem de sayıların önemi var mı bilmiyorum..Sayıları konuşmak yerine hayatı iki şekılde yaşamaya çalışarak geçirmek istiyorum; Hiç yarın olmayacak gibi bugünü yaşamak veya hiç bugün bitmeyecek gibi yarını düşünmemek.Bunun için bütün çabam yoga ve meditasyona dair: An' da kalmak ! Bu anın sonsuzlugu içinde kalabildiğimizde ne rakamların ne pişmanlıkların ne de planların bir önemi kalmıyor.Bugünkü mantramı sizinle paylaşmak istiyorum : "  Şunu anlamalısınki ; sen zaten kendi kendine yeticek kadar mutlusun.Bir başkası bu mutluluğa, bu kutlamaya sadece eşlik edebilir.Seni tamamlayamaz, Sen zaten tamsın ,Sen zaten Eşsizsin,Sen zaten Evrenselsin , Sen zaten Guzelsin, Sen zaten Bir ustasın , Sen  zaten bir Usta'nın başyapıtısın.. Kendini özel hissetmeye ihtiyacın yok  ya da onaylanmaya ;Sen zaten özelsin ..Yılda bır günü degil her anını kutlamayı hakediyorsun." Sevgıyle kalın .Her biriniz çok özelsiniz.Lütfen içinizden sık sık tekrarlayın bu cümleleri siz de.. İyki varsınız, hayatımın anlamına, neşesine, kutlamasına eşlik ettiğiniz için TEŞEKKÜR EDERİM , ışıksınız..  :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder